Tuesday, November 10, 2009

Ranczo Can Someone Translate These (Polish) Lyrics Of The 'Ranczo' Theme Song "I Tylko Sny"?

Can someone translate these (Polish) lyrics of the 'Ranczo' theme song "I tylko sny"? - ranczo

I lived with my Polish family in Krakow for one third of the year 2006, and I learned many Poles. To have it fresh in my head now I think back in the U.S., I see on TV in Poland. My favorite this season is "Ranczo. Could someone please translate this song?" Lyrics are below.

To tylko SNY, Szalon sny,
wszędzie jak są tutaj.
I tylko ja i tylko ty
modlimy or szczęście się.

Wojte Pomiędzy one Pleban
Stara wieczna Wojna trwa.
Sama się nad RANEMA budz,
SERCE never spi, trzeba wstać.

Bo tylko Snyder, SNY Szalon,
wszędzie jak są tutaj.
I tylko ja i tylko ty
modlimy or szczęście się.

Znów Pobiegłam na kraj świata,
może dalej, czyli GMT.
A tutaj życie - wariat Sen
ze jak życie nareszcie U.S..

Bo tylko Snyder, SNY Szalon,
wszędzie jak są tutaj.
I tylko ja i tylko ty
modlimy or szczęście się.

I tylko SNY, Szalon sny,
wszędzie jak są tutaj.
I tylko ja i tylko ty
or modlimy sięszczęście.

0 comments:

Post a Comment